Forum www.spectra.fora.pl Strona G│ˇwna
 Forum
¤  Forum www.spectra.fora.pl Strona G│ˇwna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
www.spectra.fora.pl
Forum sojuszˇw Spectra i Akademia Spectra
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 
 
po urodzeniu c├│rki nosze rozmiar 40, niektorych firm 42 ocz

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.spectra.fora.pl Strona G│ˇwna -> Akademia Spectra Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
po urodzeniu c├│rki nosze rozmiar 40, niektorych firm 42 ocz
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 693
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pon 0:13, 07 Kwi 2014    Temat postu: po urodzeniu c├│rki nosze rozmiar 40, niektorych firm 42 ocz
 
Ciepły, inteligentny, po prostu IDEAŁ!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
NIech ten topik si─Ö rozwija!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

apetyczna , moim marzebyen by┼éoby podanie Ewia do buzi i nawzajem 6/9,da┼ébym z siebie wszystko [link widoczny dla zalogowanych] Kwas pom├│g┼é pod tym wzgl─Ödem, ┼╝e usun─ů┼é mocne takie zapa┼Ťci pod oczami, natomiast peeling mia┼é pom├│c w rozja┼Ťnieniu cieni jednak nic nie pomaga┼é.
Halina Romik bylam juz z nie jednym polaczkiem i w zyciu bym nie wymienila mojego kochanego nawet na dwoch. Obecnie mam przyklejone klamry plastikowe(2). Zly adres mailowy sie wyswietlil prawidlowy to [link widoczny dla zalogowanych] )Ale on potrafi tak do mnie doj┼Ť─ç rozmow─ů i t┼éumaczeniem .A najcudowniejsze jest to ze z roku na rok im bardziej si─Ö poznajemy to coraz bardziej kochamy.Zawsze mi powtarza ┼╝e to ┼╝e jestem ja i dzieci w jego ┼╝yciu to najcudowniejsze co mog┼éo mu si─Ö przyda┼╝y─ç, a ja za nim bym posz┼éa na koniec ┼Ťwiata.....nigdy bym nie pomy┼Ťla┼éa ze po tym co przesz┼éam b─Öde potrafi┼éa tak mocno pokocha─ç !!!!wszystkim kobiet─ů kt├│rym ┼Ťwiat si─Ö zawali┼é tak jak mnie kiedys : [link widoczny dla zalogowanych]
Ja przebi┼éam sobie p─Öpek 2 tygodnie temu i jestem z tego zadowolona bo nareszcie moje marzenie sie spe┼éni┼éo. jak czesto myjecie krecone w┼éosy i jakim szamponem zeby nie by┼éo siano A dlaczego si─Ö obecnie objadasz? Boze dodaj mi si┼é Oj z tym wpatrywaniem si─Ö w fotki to mam ma┼éy problem, dlugo si─Ö co prawda nie wpatruj─Ö, ale za to robi─Ö to prawie codziennie Wiesz kiedy┼Ť kto┼Ť powiedzia┼é, ┼╝e najwa┼╝niejsza jest systematyczno┼Ť─ç Najgorsze dla mnie b─Ödzie wychodzenie, ale postaram si─Ö tym razem nie nawalic Ale ┼éatwo powiedzie─ç, jak si─Ö cierpi na zaparcia...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Piosenka z lat 80-tych.
[link widoczny dla zalogowanych]
ereska
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ze swojego nie ma┼éego do┼Ťwiadczenia wiem ┼╝e aquarobic to jest tylko wyrzucanie pieni─Ödzy, owszem dla os├│b po 60 jest to wskazane ale osoby m┼éodsze to tylko p┼éywanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

; [link widoczny dla zalogowanych] Czy to co┼Ť powa┼╝nego ?
Nie jest to reklama, ja po prostu zawsze chcia┼éam wygl─ůda─ç tak jak te kobietki na ok┼éadkach magazyn├│w i zawsze te w┼éosy od fryzjera by┼éy ok, nic specjalnego, ┼éadne by┼éy i tyle. do shiba?? Katarynak bedzie dobrze. chodzic nie moge mecze sie strasznie... Dzi┼Ť by┼éam u okulisty i okaza┼éo si─Ö, ┼╝e Zosia ma w prawym oku blizn─Ö, najprawdopodobniej po toksoplazmozie. [link widoczny dla zalogowanych]
Wyobrazmy sobie teraz islamskich imigrant├│w w ponowoczesnej Europie, gdzie nie ma juz rycerzy, a chrzescijanstwo zepchniete zostalo na margines. Odbudowanie to odbudowanie. I w sumie dobrze si─Ö sta┼éo ┼╝e posz┼éam tak wcze┼Ťnie, bo p├│┼║niej w wielu 17 lat nie mia┼éam stresa A masz jakie┼Ť fotki???Przes┼éa┼éaby┼Ť mi na priv???Usta mia┼éa┼Ť robione na ┼╝ywca czy w znieczuleniu?Pozdrawiam! mam jeszce jedno opakowanie czyli 10 tab, no ale nie wiem w czw mam zajecia na basenie na ktore musze isc, no a wiadomo ze ta tabletka bedzie wylatywala caly dzien a w niedziele dostane okres no i bez sensu... ...Misha... I to w┼éa┼Ťciwie powinna by─ç puenta szkoda ┼╝e tak bardzo od niej odeszli┼Ťmy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na blogu cisza?
[link widoczny dla zalogowanych]
- w trzecim tygodniu przemywa─ç sol─ů fizjologiczn─ů Czy w takim razie glodowka powinna byc jakas inna?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Informacje mam z pierwszej reki bo tez zostawilam swoj adres e-mail i nie dostalam zadnej odpowiedzi.Jak to wyjasnisz?Bo mi sie wydaje ze to jakas lipa a nie agencja.Po co komus nadzieje robic? [link widoczny dla zalogowanych] smaruj brzuch i nogi w pachwinach balsamem juz od pocz─ůtku ci─ů┼╝y bo tam najczesciej pojawiaj─ů si─Ö rozst─Öpy.
Przez taki jak Wilk rotacja w tej firmie jest olbrzymia. Leczy┼éam si─Ö psychiatrycznie ale trak naprawd─Ö to wyros┼éam z tego. li┼Ťc laurowy kiedy? Kinga by┼éa w rozmowach w toku, tam gra┼éa posta─ç szcz─Ö┼Ťliwej ┼╝ony i matki. [link widoczny dla zalogowanych]
nie moge sie powstrzymac - rzodkieweczki, ogorek kap. teraz mam dopiero 18 lat i nie chce jeszcze byc w ciazy.. Zakochana z┼éo┼Ťnica [ ten things I hate about you] M├│j adres mailowy: Wybieralam sie tez teoretycznie do lekarza, ale zawsze cos mi na przeszkodzie stanelo, jak to przy pracy i domu. przeczytalam duzo postow i wiem ze nie jestem sama z moim skutkami ubocznymi (martwie sie tylko czy to sie nie odbije pozniej na moim zdrowiu? hej .!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziewczyny mam pytanie!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Ko┼Ťciuszki /chyba nr 24/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
i już wtedy pojawiły się rozstępy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dawno nikt tu nie zagl─ůda┼é. [link widoczny dla zalogowanych] nie pusza sie i pieknie ukladaja polecam tez serum nablyszczajace!
Bez szalenstw oczywiscie ale starcza mi na zaplacenie polowy czynszu (mieszkam z chlopakiem), do tego biezace rachunki, benzyna, jedzenie, czasem jakis ciuch lub lepszy kosmetyk, wyjazd na weekend. a jak p├│┼║niej do m─Ö┼╝czyzny to jest ju┼╝ dobrze (zajmuje si─Ö delikatnie nami). ja polecam jak zawsze firme thorn W firmowych salonach Kettlera tych modeli nie ma , serwis te┼╝ jest tylko i wy┼é─ůcznie w makro - poza sieci─ů serwisow─ů Kettlera. Dobrze, ┼╝e ju┼╝ po weekendzie bo ja ca┼éy sp─Ödzi┼éam na uczelni, mia┼éam 3 egzamin, bo sesja trwa... [link widoczny dla zalogowanych]
sa wsrod nich : A jak ktos ma krzywa twarz w ksztalcie gruszki to tez cos doradza ? Aneczka mam podobny problem,jestem szczup┼éa waze 55kg przy wzroscie 1,73 ale brzuszek mi doskiera Ostatnio robie brzuszki+jazda na rowerku..Nie powiem,czekam na efekty Na podanej przez Ciebie stronie, ju┼╝ j─ů wcze┼Ťniej widzia┼éem i jest ten utw├│r, problem w tym, ┼╝e pod tym tytu┼éem s─ů dwa utwory oddzielone przerw─ů, o innej melodii i pierwszy jest instrumentalny, co mi o jego tytu┼é chodzi, a drugi s┼éowno-muzyczny. Ja tez mialam okropne bole stawow i kosci calego ciala,tak bylo na pierwszej glodowce ,doslownie mnie narywalo.Tak porowniujac to z Toba to masz i tak lepiej bo tylko biodra Cie bola ,a mnie kazda kosc i kazdy staw w ciele bolal strasznie.Przed glodowka nigdy czegos takiego nie odczuwalam,ale widocznie tamte miejsca oczyszczaly sie ze zlogow np.soli ,roznych osadow wapniowych itp.Pomagalo mi wtedy ruszanie sie ,chociaz chodzilam z wielkim trudem.Przy grypie czasem jest takie lamanie w kosciach ,to mozna do tego porownac tylko na glodowce jest o wiele wieksza intensywnosc bolu.Przeszlam wtedy chrzest bojowy ,a raczej glodowkowy. W normalnych okoliczno┼Ťciach jest ok. i tak raz u jednej raz u drugiej stopy, az w koncu raz tak sie zrobilo powaznie i nie chcialo samo przejsc, trzeba bylo szukac pomocy u specjalisty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]



Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.spectra.fora.pl Strona G│ˇwna -> Akademia Spectra Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

 
fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy